Regen

21 juli 2014 - Ameland, Nederland

De wekker ging om 6 uur, heerlijk geslapen mooie lichtflitsen boven het andere eiland. Om 7 uur op weg een bewolkte grijze hemel maar droog.Eerst de hele dijk langs het wad aflopen ,af en toe een koppie van een nieuwsgierige zeehond boven water. De schapen kijken nergens gek van op. Helaas halverwege de dijk begon het te miezeren,   zou het overwaaien? Nee helaas dus tijd voor de poncho's .

na 2 uur door de duinen het strand op en gelukkig bleef het lekker doorregenen. Ondanks het vele water stevig doorstappen want dat lukt nog steeds prima.de tussenstop paal13 was na 12 km en 3 uur lopen. Mensen worden erg kreatief onder zware omstandigheden , vuilniszakken als regenjas poncho's.

De koffie was zo lekker we keken nog eens naar buiten nog steeds erg grijs dus besloten we  van de route af te wijken en naar de boot te lopen. Een wijs besluit bleek later de regen bleef vallen. Na een heerlijke warme douche smeersels en de proteïne shake, dank Marjo, weer in topvorm. Heerlijke lunch en om 15 uur weer varen naar Terschelling .

1. Jetty:
    21 juli 2014
    Dit is wel erg maar neem een lekker wijntje en geniet van jullie vacantie .
  2. Marjo:
    21 juli 2014
    Leuk om jullie zo te volgen!! Alleen vandaag slecht weer, dames. Vanaf morgen weer mooi en warm weer. Geniet ervan.
  3. Hans:
    21 juli 2014
    Na deze mindere dag zullen jullie nog meer genieten van de komende prachtige dagen.
  4. Mo:
    21 juli 2014
    Hallo mooi weer wandelaars! Als ik de foto's zie was het wel hard werken, dus die proteïne shake was verdiend. Nu werken aan herstel en morgen weer mooi weer kilometers! fijne avond, okmo
  5. Dinij:
    21 juli 2014
    Wat hebben jullie het zwaar gehad zeg! Succes morgen, groeten van ons. We zijn Diny aan het leren een reactie te plaatsen, dit lukt nog niet. Hierbij ook de groeten van haar en voorzichtig aan.
  6. Wil:
    21 juli 2014
    ziet er triest uit met vrolijke gezichten, knap hoor. Dat wordt genieten morgen met een zon...en jullie hebben het wijntje/biertje zeker verdiend!!! slaap ze...
  7. Jetty:
    22 juli 2014
    Oefenen met Dini! Groeten
  8. Dinij:
    22 juli 2014
    Het is gelukt met hulp van peter groeten mam