Geweldige dag

22 juli 2014 - Vlieland, Nederland

Stralend blauwe lucht wekte ons vanochtend. Om 8 uur konden we starten eerst richting de brandaris door de duinen. Heerlijke wandeltemperatuur.Inmiddells  is de helft van de boot overgegaan op fietsen en wij maken het rondje in km's ook wat korter. Dit heeft vooral te maken met de korte tijd die er is om de hele wandeling af te maken. De. Boten moeten op tijd vertrekken. Dus tijd Voor een relaxte lunch of even wat rondhangen heb je onvoldoende . Met. Een korter rondje , 5 of 6 km minder lukt ons dit veel beter het is immers vakantie.Er stond een straffe tegenwind op het strand maar dit liep veel beter dan in de bossen met los. Zand en dennennaalden in je schoenen berg op en lekker heet.

Maar ook vandaag route weer volbracht 3uur op de boot en varen naar Vlieland .Onderweg een bord nasi de kroepoek en de sla waaide het bord af.

Het water tussen de eilanden heet stortemelk het water uit de Noorzee komt hier met veel wind dwars op binnen dit geeft veelstroming en witte koppen op het water.Goed vasthouden en vooruit blijven kijken en lekker gegeten dus geen last van zeeziekte .

1. Hans:
    22 juli 2014
    Groot gelijk dat jullie het genieten boven de km hebben geplaatst. Ook de komende dagen blijft het warm Veel succes
  2. Mo:
    23 juli 2014
    Klinkt goed. Blijf genieten en laat de kroepoek maar waaien!
    Fijne dag vandaag. okmo
  3. Yvonne:
    23 juli 2014
    Ook aan de foto's te zien hebben jullie het goed :-)
    Geniet lekker verder!!!
  4. Mirjam:
    23 juli 2014
    Ben een beetje jaloers; klinkt allemaal heerlijk ( ondanks corvee en dankzij ingekorte km's!). Geniet nog van Vlieland en Texel en tot vrijdag...