De man met de hamer op vlieland

23 juli 2014 - Texel, Nederland

Ja hoor weer vroeg op een tocht van 29 km voor de kiezen.Uitgezwaaid door Anja . Het eerste uur wilde de spieren niet meer zo soepel in beweging. Wat zeker niet hielp om wat in het ritme te komen was de uitgezette route. Veel ruiterpaden met veel hoogte verschil. Ik wist niet dat je zo inwendig kon vloeken. Daarna het strand op dat was na een zandglijbaan erg lekker lopen. Oost 6 windje in de rug lekker. We zijn het eiland dwars overgestoken naar de scanpost en langs het wad naar het dorp. Inmiddels erg heet, maar we klagen niet. Wel besloten dat we morgen de fiets nemen en ons eigen toeristische tochtje over Texel gaan maken.

De zeiltocht van 4 uur tot 9 uur 's avonds was spectaculair we gingen het snelst van al de 12 schepen ,witte koppen en schuin door de golven.Een super tjalk met een professionele schipper.Als we na de skuumkoppen de hele steile loopplank nog over komen dan zijn we topatleten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mo:
    24 juli 2014
    De verhalen en beelden van het zeilen zijn super. Lijkt mij heerlijk om een na een dag van afzien de wind te voelen tijdens het niets doen. Volgens mij gaan de wereldse zaken ook langs jullie heen, alleen dat is al vakantie. Vandaag weer een fijne dag maar zonder hamer gewenst, groeten okmo
  2. Jetty:
    24 juli 2014
    Voor mij zijn jullie super morgen lekker fietsen !en het zijn weer super foto's een super dag morgen een lieve groet !